سلام دخترا چند هفته برم برای سنو تشکیل قلب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

هشت خوبه

هشت به بعد برو

منم نرفتم تو هم نرو 😅

هشت هفته به بعد
قبلش نرو استرس میگیری

سلام۸هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان فرداد مامان فرداد هفته سیزدهم بارداری
مامان نازگل مامان نازگل روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری