سلام بچها بعد از چند هفته باید برم برا تشکیل قلب؟

۴ پاسخ

۸ هفته بهترین زمان هست

۸ هفته

۸هفته برو ک قشنگ تشکیل شده باشه

۷ هفته بهترین زمان

سوال های مرتبط

مامان فرداد مامان فرداد هفته سیزدهم بارداری
مامان کیانا مامان کیانا هفته پنجم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان هیرمانم👶🏻🩵 مامان هیرمانم👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری