۱۳ پاسخ

۸ هفته چند روز برو

هشت هفته بری بهتره

من ۶ هفته و ۴ روز رفتم خداروشکر تشکیل شده بود

عزیزم دکتر ب من گفت ۸ هفته برو

البته اگه قبلش یه سونو رفتی ک بفهمی وضعیت حاملگی سالمه

۷ هفته و ۴,۵ روز خوبه

بنظرم هشت هم بزار رد کنه 9بری دیگه کاملا خیالت راحته

ب نظرم تو هفته ۶ برو دکتر ببین چی میگ ...دیر نرو اشتباهه

7 ، 8 میتونی بری

ازهفته ۷میتونی بری عزیزم

من6هفته رفتم تشکیل شده بود خداروشکر

۸هفته

۶ تا ۸ هفته ب نظرم همون ۸ برو که راحت صدای قلبشو بشنوی

سوال های مرتبط

مامان هیرمانم👶🏻🩵 مامان هیرمانم👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریشا مامان آریشا هفته سی‌ام بارداری
مامان فرداد مامان فرداد هفته سیزدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی