سلام خانما خوبین
هفته چند باید برم واسه تشکیل قلب؟

۵ پاسخ

من هشت هفته رفتم

هفت هفته به بعد

من ۶ رفتم قلب تشکیل شده بود برید زودتر ضربان قلبشم واسه تون میزاره

۸هفته برو

۸ برو منم ۸ رفتم

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان فرداد مامان فرداد هفته سیزدهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری