خانما چند هفته برم برا تشکیل قلب؟

۹ پاسخ

۸هفته

من ۷ هفته رفتم یا ۷ هفته برو یا ۸ هفته

میگن 8 هفته ولی من چون ذوق داشتم 6 هفته و 4 روز رفتم صدای قلبشو شنیدم 🥲😍

۸هفته میگن ولی من طبق گهواره رفتم۷هفته۳روزطبق سونونی نی۷هفته۶روزبودقلبش تشکیل شده بودخداراشکر

سلام هفته هامون باهم یکیه چه علائمی داری شما؟؟

8هفته باید بری عزیزم ۱۲هفته هم صداشو میشنویی

۸هفته

رفتی ساکشو ببینی؟

۸ هفته باید بریم

سوال های مرتبط

مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان فرداد مامان فرداد هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریشا مامان آریشا هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عسل مامان عسل هفته سیزدهم بارداری