خانما
شما چند هفته رفتین برا تشکیل قلب؟

۲۲ پاسخ

7 هفته بودم

6هفته و ۶روز

هفت هفته

8هفته

۷ هفته

برا اساس گهواره هفت هفته ودوروز ولی سونو شیش هفته وشیش روز زده بود

۷هفته ۴روز

شیش هفته شیش روز

7هفته

عزیزم نگران نباش این دردا طبیعیه حس خوب بده بخودت برا اولین بار میخوای صدای قلبشو بشنوی باهاش ارتباط بگیری ذوقشو کن اصلا فکر اصطراب اور و بد نداشته باش

من استرس دارم برم😔اصلا میترسم برم،الان حال خوبی دارم باهاش،میترسم نباشه😮‍💨

من می‌زارم ۸هفته بشه برم عزیزم زودتر نرو اصن

۸هفته رفتم

۸هفته

من این هفته میرم

انشالله پنجشنبه میرم

۷ هفته

من هفته دیگه میرم

شش هفته و چهار روز

هفته ۸

۷ هفته

هشت هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری