چند هفته برا تشکیل قلب رفتین چند هفته خوبه بریم

۹ پاسخ

۷ هفته به بعد برو

هفت نهایت هشت

کلا ۸ هفته خوبه بری

هشت خوبه

8.....

من ۷ هفته رفتم

عزیزم هفته ۸ بری بهتره ولی من امروز دکتر گفته بودم رفتم ۶ هفته و ۵ روز بود بهم گفت قلبش هم تشکیل شده خداروشکر

من چون ای وی اف بودم ۶هفته رفتم ینی ۳ هفته بعد انتقال گفتن برو ببین ساک تشکیل شده ک قلبش تشکیل شده بود
ولی سردوتاقبلی ۸هفته رفتم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته نوزدهم بارداری
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سیزدهم بارداری