خانما چند هفته بریم برای سونو تشکیل قلب ۶ هفته خوبه

۱۳ پاسخ

6 زوده 7 هفته و چند روز برو

۶که زوده۸بایدبری

من سر هفت هفته رفتم تشکیل شده بود

من ۷ هفته و ۴ روز بودم رفتم

نه هشت هفته برو.

۷ هفته تمام برو

من اولین حاملگی تاهفته10تشکیل نشدکورتاژکردم ولی الان خداروشکر هفته6رفتم قلبش تشکیل شده بود ولی میگم تاهفته10هم وقته که تشکیل بشه

8هفته بری بهتره

نه ۸ برو

من ٧هفته و ٤روز رفتم

۸ هفته و ۵ روز من رفته بودم

8 بری خیالت هم راحته ، استرس بیخودی هم بهت نمیدن

من پنج هفته قلبش تشکیل شده بود ولی 7یا8بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هشتم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه رنـگــی😍 مامان جوجه رنـگــی😍 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری