6 زوده 7 هفته و چند روز برو
۶که زوده۸بایدبری
من سر هفت هفته رفتم تشکیل شده بود
من ۷ هفته و ۴ روز بودم رفتم
نه هشت هفته برو.
۷ هفته تمام برو
من اولین حاملگی تاهفته10تشکیل نشدکورتاژکردم ولی الان خداروشکر هفته6رفتم قلبش تشکیل شده بود ولی میگم تاهفته10هم وقته که تشکیل بشه
8هفته بری بهتره
نه ۸ برو
من ٧هفته و ٤روز رفتم
۸ هفته و ۵ روز من رفته بودم
8 بری خیالت هم راحته ، استرس بیخودی هم بهت نمیدن
من پنج هفته قلبش تشکیل شده بود ولی 7یا8بری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.