۶ هفته و پنج روز برم سونو تشکیل قلب خوبه؟

۷ پاسخ

سلام گل ن نرو
۸هفته برو

بزار ۷ هفته کامل بگذره مثلا ۷ هفته و ۵روز اینا

من همین تایم رفتم صدا قلبش هم شنیدم

بنظرم بزار ۸ هفته برو
مطمعن تری
چون من ب حساب خودم ۶ هفته ۶ روز رفتم سونو قلب
گفت ۵ هفته و ۶ روزی دو هفته دیگ بیا
اینجوری باید دوبار هزینه کنی

من پنجشنبه میشم 6هفته و5روز نوبت سنو دارم طبق گهواره واخرین پریودیم باید الان8هفته و4روزم ولی سنو قبلی ک گرفتم گف 4هفته و5روزی

نه هفته بعد برو هم قلب بشنو هم نی نی. رو ببین

آره عزیزم برو

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و شهرزاد مامان رادمهر و شهرزاد هفته هفدهم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری