۶ هفته و دوروز برم سونو تشکیل قلب زوده؟

۵ پاسخ

فعلا صبر داشته باش حداقل بزار ۸ هفته بشی بعد برو

من ۶هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود

۸هفته بهتره ولی خب برو ولی اگه گفت هنوز مشخص نیست استرس نگیر

اره میری میگه هنوز زوده استرس میگیری

اره خیلی ۸.۹هفته برو خیالت راحت باشه نترسوننت

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته بیستم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته نوزدهم بارداری
مامان گل من مامان گل من هفته دهم بارداری
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک هفته شانزدهم بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ودوم بارداری