من ۶ هفته و ۵ روزم الان زوده برم سونو تشکیل قلب؟

۱۲ پاسخ

اره الان بری کمتر بهت میگه

من ۶هفته و۲روز رفتم

من ۶هفته ۵روز رفتم سنو قلبش تشکیل شده بود خدارو شکر

۸هفته برو عزیزم خیالت راحت بشه

منم سه روز دیگ هشت هفتم پر میشه میرم نه هفته دوروز دیگ نوبت سونو میگیرم میرم ب امیدخدا

من هشت هفته تمام رفتم قشنگ هم خود جوجمو سر و بدنشو دیدم هم صدا قلبشو شنیدم

من رفتم همين موقع تشكيل شده بود ولي خواهرم ٨هفتگي بستگي داره گلم بهترين موقع٨هفتگيه براي سونو قلب

اره زوده نرو ناامیدت میکنن بزار هفته ۹ یا ۱۰

اره عزیزم زوده. ۸ هفته برو

اره عزیزم۸ هفته برو الان زوده ممکنه تشکیل نشده باشه استرس بگیری

اره زوده استرس میگیری ۸ برو

بزار بعده ۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اسرا و تو دلی مامان اسرا و تو دلی روزهای ابتدایی تولد