اره الان بری کمتر بهت میگه
من ۶هفته و۲روز رفتم
من ۶هفته ۵روز رفتم سنو قلبش تشکیل شده بود خدارو شکر
۸هفته برو عزیزم خیالت راحت بشه
منم سه روز دیگ هشت هفتم پر میشه میرم نه هفته دوروز دیگ نوبت سونو میگیرم میرم ب امیدخدا
من هشت هفته تمام رفتم قشنگ هم خود جوجمو سر و بدنشو دیدم هم صدا قلبشو شنیدم
من رفتم همين موقع تشكيل شده بود ولي خواهرم ٨هفتگي بستگي داره گلم بهترين موقع٨هفتگيه براي سونو قلب
اره زوده نرو ناامیدت میکنن بزار هفته ۹ یا ۱۰
اره عزیزم زوده. ۸ هفته برو
اره عزیزم۸ هفته برو الان زوده ممکنه تشکیل نشده باشه استرس بگیری
اره زوده استرس میگیری ۸ برو
بزار بعده ۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.