عزیزم بهتره یک هفته دیگه بری
من رفتم تشکیل شده بود ولی شما ۸هفته برو
برای من که واژینال شدم دیروز نشده بود.مشکل هم داشت گفتن ۹۰ درصد سقط میشه😔
من هفته۸ رفتم تشکیل شده بود
یه یه خانومه بود هفته۶بود امده بود سن بارداریشو بدونه قلب بچش تشکیل شده بود صداش میمود تو دستگاهه
بهتره ۸هفته بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.