خانما ۶ هفته و ۱ روزم برم سونو قلب تشکیل شده ؟

۵ پاسخ

عزیزم بهتره یک هفته دیگه بری

من رفتم تشکیل شده بود ولی شما ۸هفته برو

برای من که واژینال شدم دیروز نشده بود.مشکل هم داشت گفتن ۹۰ درصد سقط میشه😔

من هفته۸ رفتم تشکیل شده بود
یه یه خانومه بود هفته۶بود امده بود سن بارداریشو بدونه قلب بچش تشکیل شده بود صداش میمود تو دستگاهه

بهتره ۸هفته بری

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته بیستم بارداری
مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک هفته شانزدهم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد