دوستان ۶ هفته قلب تشکیل شده؟ برم سونو؟

۶ پاسخ

برا بعضیا تشکیل شده بعضیا نه صبر میکنن 8هفته

اره تشکیل داده برو

من هفت هفته و چند روز رفتم که دیگه مطمئن باشم

من شیش هفته کامل رفتم تشکیل شده بود

من اینجا دیدم تا هشت هفته صبر میکنن

دوستان کسی براش پیش اومده ضایعات بند ناف تو هفته11بارداری تو سنو انتی دیده بشه

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته نوزدهم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری