برای سونو تشکیل قلب چند هفته باید بریم

۶ پاسخ

7هفته رفتم

عزیزم من ۵ هفته و ۶ روز رفتم سونو واژینال و خداروشکر دیده شد. واژینال زودتر میبینن

من ۷ هفته رفتم

هرچی دیرتر بهتر😁من سر دخترم۹هفته رفتم

۷ هفته و ۲ روز خوبه بری

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هفتم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته دهم بارداری