سلام دوستان چند هفته باید بریم سونو واسه تشکیل قلب

۵ پاسخ

من ۶ هفته رفتم خداروشکر قلبش تشکیل شده بود ولی بعضیا تشکیل نمیشه اون تایم

هشت هفته

با دعای شما عزیزان

هشت هفته بهترین وقته

دکترم گفته هفت هفته برم
اما من ۹هفته میرم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری