سلام دوستان
تو چند هفته بریم برا تشکیل قلب؟!

۵ پاسخ

بیشتز ۸هفته نیاز نیست بشه؟

اره دکتر هم گفت دوشنبه هفته اینده بیا

من تو ۷ رفتم شکل گرفته بود

من هشت هفته و دو روز رفتم

۸هفته تموم کن برو منم امروز ۷هفته۳روزمه ولسه شنبه وقت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری