۷ پاسخ

من تو برنامه زده بود ۶هفته دوروز اما رفتم سونو گفت ۵هفته ۵روز هستی رفتم قلبش تشکیل شده بود خداروشکر

من ۶ هفته و چند روز بود رفتم قلبش تشکیل شده بود

من ۷ هفته و دو روز بودم رفتم سونو قلبش تشکیل شده بود بچم
توهم هرموقع ۸ هفته و دو روز خوبه بری
باخودت هرچی بیشتر بری تو هفته ای چیزا بهتره
اینجوری از همچی اصلاعات پیدا میکنی

۶ الی ۸ هفته

بین ۶ تا ۸ هفته تا ۱۰ هفته جا داره

بهترین موقع هشت هفته ست

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیانا مامان کیانا هفته پنجم بارداری
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلی 💙 مامان تودلی 💙 هفته هفدهم بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری