خانوما شما تو هفته چند رفتین سونو تشکیل قلب؟

۱۲ پاسخ

من ۷ هفته و ۴ روز بودم

من هفت هفت و سه روز

من ۸ هفته رفتم

منم ۲۳میرم دکتر سونوی بارداری نوشته برام

۶ هفته

هفت هفته و۴ روز

به من دکتر هفته پیش گفته بود دو هفته دیگه بیا ولی نمیدونم برم یا صبر کنم تا ۸

هشت هفته

دقیقا یک هفته دیگه برو

من ۶ هفته و ۱ روز

من امروز رفتم ۷ هفته و سه روزم بود

میگن هشت هفته که تموم شد بعدش خوبه بریم

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان زهرا سادات مامان زهرا سادات هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری