خانما شما چند هفته چند روزه بودین رفتین برای تشکیل قلب؟

۱۳ پاسخ

۶ هفته ۵ روز

۷هفته و ۱ روز

من سر پسرم6هفته بود رفتم
ولی اینو دکتر گف 8هفته کامل بشه بعد یعنی منو تاالان هیچ سونویی نکرده

۷ هفته و ۴ روز

۶ هفته ۲ روز

من امروز رفتم

۷ هفته

۶هفته و یک روز

۶ هفته و ۱ روز

شش هفته و شش روزم بود

من ۷ هفته و یک روز

من ۷ هفته و سه روز امروز رفتم

۸هفته کانل شدی برو یعنی ۸هفته و ۳،۴روز

سوال های مرتبط

مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آروین آنیل مامان آروین آنیل هفته یازدهم بارداری
مامان کوچولو من مامان کوچولو من هفته هفتم بارداری
مامان زهرا سادات مامان زهرا سادات هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سیزدهم بارداری