سلام برا تشکیل قلب جنین هفته چندم باید برم سونو؟

۸ پاسخ

من ۸ هفته رفتم کامل شده بود میگن ۷ یا ۸ هفته برید ۶ تشکیل نمیشه کامل

من شش هفته رفتم تشکیل نشده بود

من ۶هفته رفتم

ولی بهتره ۷هفته چندروز بری یا۸هفته

۸هفته برو عزیزم

هفت کامل شد برو

من ۸هفته کامل رفتم

من هفت هفته رفتم تشکیل شده بود

گلم علائم بارداریتون چی بود ؟

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیانا مامان کیانا هفته پنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته ششم بارداری
مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولوم🧸 مامان فندق کوچولوم🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری