۱۱ پاسخ

من ۷ هفته و ۱ روز رفتم تشکیل شده بود خداروشکر

۸هفتگی

۶ هفتگی به بعد

هفت هفته

من ۶ هفته و دو روز رفتم گفت هنوز جنین تشکیل نشده و قلب هم نداره برو یکم بگذره دوباره بیا

من ۶ هفته و ۵ روز رفتم خداروشکر تشکیل شده بود

واژینال ۶هفتگی‌ ج میده
معمولی هم۸ هفته

سلام عزیزم هفت هفته و دو روز به بعد برو

هشت هفته زمان مناسبی هست

من 6هفته رفتم تشکیل شده بود

٨هفتگی

سوال های مرتبط

مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته بیستم بارداری
مامان تودلی 💙 مامان تودلی 💙 هفته هفدهم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری