سلام برای تشکیل قلب چند هفتگی باید سونوداد؟

۱۰ پاسخ

من ۷هفته وو ۳روز رفتم تشکیل بود بهم گفت دوقلو ان

من ۹ هفته ب بعد میخوام برم

دکتر احمق من ۵ هفته فرستادم تشکیل نشده بود جونم به لبم اومده تا ۸ هفته نرو که استرس نگیری

سوال منم هست روزی ک دکترم گفته برم میشه ۶ هفته و ۵روز،ولی نمیدونم بیشتر صبر کنم یانه

هشت بری بهتره
ولی از ۷ تا ۹

۸تا ۹ هفته برو اون موقع دیگه تشکیل شده
۷ هفته نرو ی وقت تشکیل نشده استرس میگیری بزار ۸یا ۹ هفته برو

هشت هفته برو خیالت راحت بشه

۷ الی ۸

سلام من ۶ هفته رفتم خداروشکر قلبش پیدا شد و صدای قلبش هم شنیدم😍

من ۹ هفته ب بعد میخوام برم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شادمهر مامان شادمهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان آنلی و نفس مامان آنلی و نفس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 ۶ ماهگی
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری