سلام خانما برای سونو تشکیل قلب چند هفتگی رفتید؟

۱۲ پاسخ

من هفت هفته و شش روز رفتم

من میخوام 8 هفته و 6 روز برم، اینجا ۶هفته هم دیدم گفتن قلب تشکیل شده ولی معمولا ضربان کمه اونموقع، حوصله ی استرس کشیدن ندارم 😑

بستگی داره کجا هم بری اصلا چهارصد واحد نرو اصلا خوب سنو نمیکنه

۶ هفته و ۳ روز رفتم تشکیل شده بود

ب امید خدا من شنبه میرم

۸هفته

۶ تا ۸ هفته

هشت هفته

من شیش هفته و پنج روز رفتم 117بود یکمی ضعیف بوده
هشت هفته و سه روز رفتم 168بود شکر خدا عالی بود انشالله سه شنبه میرم انتی دعا کنید برام🌸♥

زمانی که تو گهواره ۷ هفته و ۱روز بودم ولی رفتم سونو گفت ۶هفته و ۵روزم

هشت هفته معمولا

دکتر ب من گفت هشت هفتگی بهترین موقع است

سوال های مرتبط

مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آنلی و نفس مامان آنلی و نفس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی