من هفت هفته و شش روز رفتم
من میخوام 8 هفته و 6 روز برم، اینجا ۶هفته هم دیدم گفتن قلب تشکیل شده ولی معمولا ضربان کمه اونموقع، حوصله ی استرس کشیدن ندارم 😑
بستگی داره کجا هم بری اصلا چهارصد واحد نرو اصلا خوب سنو نمیکنه
۶ هفته و ۳ روز رفتم تشکیل شده بود
ب امید خدا من شنبه میرم
۸هفته
۶ تا ۸ هفته
هشت هفته
من شیش هفته و پنج روز رفتم 117بود یکمی ضعیف بوده
هشت هفته و سه روز رفتم 168بود شکر خدا عالی بود انشالله سه شنبه میرم انتی دعا کنید برام🌸♥
زمانی که تو گهواره ۷ هفته و ۱روز بودم ولی رفتم سونو گفت ۶هفته و ۵روزم
هشت هفته معمولا
دکتر ب من گفت هشت هفتگی بهترین موقع است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.