۱۳ پاسخ

من میخواستم ۸ هفته برم که پنجشنبه لکه بینی داشتم رفتم دکتر سونو نوشت ۶ هفته و ۴ روزم بود

البته من یکم دیرتر رفتم

بلی🥰🥰

این گهواره یه هفته کمه و زیاده برو عزیزم درست شده مطمعن باش به سلامتی میاد

۷ هفته و یک روز

من امروز ۷ هفته و دو روزم

من ۶ هفته و ۶ روز رفتم جنین بود ولی قلبش هنوز تشکیل نشده بود ۵ هفته و ۶ روز بودم قراره ۱۰ روز دیگه برم که میشه شنبه هفته بعد

من هشت هفته چهار روز رفتم

من ۷ هفته و ۴ روز رفتم

من ۶ هفته ۶ روز رفتم که خداروشکر قلبش تشکیل شده بود

عزیزم من7هفته و 1روز رفتم برای سنو قلب گفتن قلب بچم تشکیل شده صدای قلبشم شنیدم ولی تو سنو واسم زده بودن 6هفته و 3روز

من ۸هفته و ۳ روز اینا بود رفتم

من ۸ هفته و یک روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ‌تودلیم مامان ‌تودلیم هفته هشتم بارداری
مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 هفته سی‌وششم بارداری