خانمااا شما توچندهفته برای سونو تشکیل قلب رفتید؟

۹ پاسخ

هفت هفته

شش هفته ویکروز رفتم ضربان قلبش شنیدنشد بعده‍شت هفته دوروز رفتم شنیده شد

۸ هفته

من ۶ هفته و ۳ روز رفتم

من امروز رفتم ۷ هفته و یک روزم بود

۷ هفته رفتم

من بر اساس موعدم۸ هفته ۳ روز بود رفتم که داخل سونوتغییر کرد شد ۹ هفته ۱ روزش

۹ هفته دیگه خوبه

8هفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 هفته سی‌وششم بارداری