۶ پاسخ

این بتا ک میگید چیه

من از بس باتاخیر رفتم ازمایش خون دادم که بتام روی۱۰۰هزار بود😅ماما گفت سابقه چندقلویی داریدگفتم نه😀غکرکنم نه هفته ازمایش دادم

بایدبذاری طبق پریودیت۷هفته وخرده ای ک شدبری سونوقلب الان شما ۷هفته ای میتونی بری دیگ الان تشکیل شده

روز سوم تاخیر آزمایش دادم ۹۵۵ بود بتام دیگه تا ۸ هفته صبر کردم بعد رفتم سونو که همه چیش خوب بود

من ۱۳تاخیرم ۳۴۸۲بود۱۵تاخیرم فقط یه ساک کوچیک بودبعدم طبق پریودم ۹هفته بودم ولی سونوگفت ۶هفته ودوروزضربان نداشت

۴۴۰۰۰ بود مال من
۷ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
مامان ‌تودلیم مامان ‌تودلیم هفته هشتم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری