چند هفته و چند روز رفتید سونو تشکیل قلب خانوما؟ بگید واژینال بود یا شکمی

۱۴ پاسخ

سونو شکمی ۸هفته و سه چهار روز

۶ هفته و ۲ روز، واژینال
قلبش هم تشکیل شده بود

7 هفته پر بود شکمی رفتم یعنی تو هفته 8 بودم

۸ هفته و ۲ روز
سونو شکمی

۹ هفته رفتم

7 هفته 5 روز شکمی

من دیروز طبق پریودی ۶هفته ۶ روز بودم واژینال کرد قلب داش خداروشکر ولی سه روز عقب رفت شد ۶هفته ۳روز

من ۸ هفته رفتم
سونو شکمی

شکمی ۷ یا ۸ هفته

۸ هفته واژینال

من ۸هفته و ۴روز رفتم قلبش تشکیل شده بود اما ۷هفته و ۳روز بودم
شکمی انجام دادن

شکمی،۸ هفته و ۳ روز بودم

شکمی
۷هفته و ۴ روز

برا من ۶ هفته و دو روز دکترم سونو کرد قلب داشت واژینال

سوال های مرتبط

مامان پسرای تابستونیم مامان پسرای تابستونیم هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری