خانوما شما هفته چند رفتید سونو برا تشکیل قلب؟

۱۳ پاسخ

۷هفته ۲روزم بود رفتم

هفتهه۸

۸ هفته

من یازده هفته رفتم‌ گفتن دیر اومدی برام انتی نوشتن ۱۲ هفته رفتم

هفت هفته و دو روز

8 ھفتہ

6 هفته ۳ روز

بله عزیزم ۷هفته دو روزم بود

هفت هفته و سه روز

۷ تمام

سلام من ۶هفته دو روز رفتم همه چیز خوب بود ولی قلبش تشکیل نشده بود و گفت برو دوفته دیگع بیا هنوز نرفتم

۸هفته و یک روز

۶ هفته و ۶ روز

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلارام 🥺🩷 مامان دلارام 🥺🩷 روزهای ابتدایی تولد