برای تشکیل قلب تا ۸هفته ک سونو هست چه چیزایی خوبه بخوریم؟

۶ پاسخ

خرما بادوم می‌خوردم من ولی عزیزم به این چیزا نیست خدا بخواد تشکیل بشه قلب کوچولوش تشکیل میشه

خرما عزیزم

من خیلی آب انار خوردم و بادوم درختی

داخل صفحه ام نوشته تو هرماه چی بخوری ک بهتر بشه

انار خوبه

خرما و انار

سوال های مرتبط

مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان tasnim مامان tasnim هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری