سلام دوستان برای تشکیل قلب چه چیزایی خوبه بخوریم

۹ پاسخ

خرما بادام درختی به انار سیب گردو
و اینکه استرس نداشته باش استراحت کن
سوره یاسینم برای آرامش و قلب خوبه🩷

خرما خیلی ثاتیر داره

عناب . به . انار . خرما .سوره حجرات هم هر روز بخون من هنوز نرفتم اصلا عجله نکن که اگه بری فقط استرس میدن بهت

کندر
مرباع به

راسی سوره حجرات،هم مال تشکیل قلبه،انشالله بخون خیره

‌من انار گردو خرما خیلی خوردم

چیزای مقوی آجیل حبوبات

عددبتاتون چنده؟من هفته قبل ۶۰۰بودم
این هفته بنظرت برم سونو؟

فهمیدین ب منم بگین

سوال های مرتبط

مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ام بارداری
مامان tasnim مامان tasnim هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری