۵ پاسخ

۸ هفته

۷ هفته طبق پریودی رفتم طبق سنو هم ۶هفته و ۶ روز بودم البته دوقلوام اون یکی هم ۶هفته ۵بود

من به حساب خودم ۸ هفته رفتم ولی سونو گف ۹ هفته ای

۹هفته

من قراره شنبه برم میشه ۷ هفته و ۳ روز البته دکترم گفته که برم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی
مامان گل پسرنازم 😍 مامان گل پسرنازم 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارام 🥺🩷 مامان دلارام 🥺🩷 روزهای ابتدایی تولد