۱۸ پاسخ

من ۸ هفته کامل شد رفتم

من نزدیک ۸ هفته ام

قلب بچه تو ۵ هفتگی تشکیل شده ؟

من هفت هفته و یک روز رفتم ضعیف بود هشت هفته و چهار روز عالی شد ولی ده تا دوازده هفته میگن کامل تره مخصوصا اگه دیر لقاح باشه اونموقع همه چی اوکی هست😀

راست میگی گلم اشکال نداره شنبه برو❤

هفت هفته و پنج رو

من که تا حالا نرفتم سونو

7هفته 4 روز

یعنی ۶هفته رفتم ضربان قلب نداشت گفت ۲هفته دیگه بیا که ۸هفته رفتم قلبش میزد

من ۸هفته

۸هفته و ۴روز

۸ هفته و۲ روز

۸هفته

بارداری اولم ۷هفته و ۵ روز رفتم، دومی ۷ هفته و ۳ روز

اره.

من هفت هفته بودم رفتم تو سونو هشت هفته ودو روزبودم

من میخوام هفته بعد برم،میشه ۸ هفته و ۴ روزم.دعا کنید همه چیز خوب پیش بره

8هفته برو

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرنازم 😍 مامان گل پسرنازم 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه  خدا🍒 مامان هدیه خدا🍒 روزهای ابتدایی تولد