خانما چند هفتگی رفتید واسه تشکیل قلب

۱۰ پاسخ

۶هفته و۴روز

۸هفته ۲روز

شش هفته قلبش تشکیل شده بود مال من

۷ هفته دو روز

۸هفته

اولی ۶هفته ۱روزاین دومی رو۷هفت۱روز

5 هفته و 6 روز

من ۶ هفته رفتم هنوز تشکیل نشده بود و کلی بهم استرس وارد شد ، ان شاالله چهارشنبه میرم ک ۸ هفته بشم ، میشه واسم دعا کنی ک بچم سالم باشه و بتونم صدای قلبشو بشنوم

من ۷ هفتگی رفتم همچی خوب بوو

۶هفته و دوروز

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارام 🥺🩷 مامان دلارام 🥺🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار♥️😘 مامان دیار♥️😘 ۴ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌ویکم بارداری