سلام خانم ها چند هفتگی برای سونو قلب رفتید؟

۷ پاسخ

من هشت هفته

من تو هفت هفته رفتم

۸ بهترین وقته

منم ۵ رفتم گفتن زوده الان منظرم ۸ بشم برم

من شش هفته ای رفتم

8رفتم گلی،در شرایطی که لکه بینی دارید زود تر مراجعه کنید

سر پسرم هفت هفته رفتم مشخص شد ولی سر این میخوام هشت هفتگی برم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گل پسرنازم 😍 مامان گل پسرنازم 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیدِ زندگیم مامان امیدِ زندگیم هفته هشتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دهم بارداری
مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی