خانوما شما چند هفتگی رفتید سونو صدای قلب بچه رو شنیدید؟

۶ پاسخ

من ۵ هفته و ۵روز نشون نداد دو هفته بعد رفتم ک ۷هفته و ۵روز باشه نشون داد ولی گفت ۷هفته و ۲روزته

پنج هفته و شش روز

طبق پریودی ۷ هفته و ۴ روز رفتم اما طبق سونو ۶ هفته و ۶ روز بود قلبش تشکیل شده بود

باسونوی شکم هفته ۸ باسونوی واژینال هفته ۶

۶ هفته و ۵ روز البته با پریود ۷ کامل بود

من طبق سونو ۵ هفته و ۵ روز که بودم رفتم
ساک بارداری بود
ولی قلب نداشت گفت ۲هفته دیگه بیا

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری