سلام دوستان.سونو تشکیل قلب رو باید چند هفتگی انجام بدم؟

۴ پاسخ

من ۸ هفته تمام دکتر برام نوبت زده

8تا 10 هفته عزیزم.زودتر نرو که فقط استرس بهت وارد میشه

۸ هفته تمام. زودتر نرو که هم اعصابت خورد میشه هم پول بیخود میدی

8 هفته اصلا هم زودتر نرو اصلا که مجبور نشی دوباره تکرار کنی

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته بیستم بارداری
مامان آنلی و نفس مامان آنلی و نفس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 ۷ ماهگی
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌ودوم بارداری