من ۶و یک روز رفتم اوکی بود
بین ۷ و ۸ ولی ۸ بری بهتره
من هفت هفته و سه روز رفتم تشکیل شده بود
بهترین زمان سنو 8هفته عزیزم
هفت یا هشت هفته برو سونو
از هفته ششمتاخیر هشتم تایم سنو قلبه هر وقتی هم بری مشکلی نداره
من ۶ هفته میزان تشکیل شده بود
همینه هفته هم بری برات نشون میده
ولی صبر. کنی ۸هفته بهتر میشه
من ۸ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود
بنظرم صبر کنی ۸ هفته ب بعد بری بهتره
از شش هفته تا هشت هفته عزیزم میگن بهترین وقتش هشت هفته
کسی تلگرام گروه میخواد برای تجربه از خانما سوال ها اینجا جواب نمیدن زیاد
معمولا 8هفته
هفته شیش تا هشت نهایت نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.