عشقای من قلب نوزاد چند هفتگی تشکیل میشه و کی باید رفت سونو قلب

۱۳ پاسخ

من ۶و یک روز رفتم اوکی بود

بین ۷ و ۸ ولی ۸ بری بهتره

من هفت هفته و سه روز رفتم تشکیل شده بود

بهترین زمان سنو 8هفته عزیزم

هفت یا هشت هفته برو سونو

از هفته ششم‌تاخیر هشتم تایم سنو قلبه هر وقتی هم بری مشکلی نداره

من ۶ هفته میزان تشکیل شده بود

همینه هفته هم بری برات نشون میده
ولی صبر. کنی ۸هفته بهتر میشه

من ۸ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود
بنظرم صبر کنی ۸ هفته ب بعد بری بهتره

از شش هفته تا هشت هفته عزیزم میگن بهترین وقتش هشت هفته

کسی تلگرام گروه میخواد برای تجربه از خانما سوال ها اینجا جواب نمیدن زیاد

معمولا 8هفته

هفته شیش تا هشت نهایت نه

سوال های مرتبط

مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته بیستم بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته دوازدهم بارداری
مامان آنلی و نفس مامان آنلی و نفس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری