در چند هفتگی بریم سونو قلب تشکیل میشه ?

۱۲ پاسخ

من ۹ هفته و۴روز رفتم
سونو ک گرد گفت ۹هفته و۲روزی

من ۸هفته و۵روز رفتم سونو کرد گفت ۸هفته و۳روزی قلب جفتشون خداروشکر تشکیل شده

من شش هفته و یک روز رفتم تشکیل شده بود

من الان ۷هفته ۲روز می خوام ۸هفته برم هفته دیگه چهار شنبه

من ۶ هفته و ۴ روز تشکیل شده بود

من می‌خوام هفته دیگه برم.که میشه ۷ هفته و ۱ روز

من هفت هفته و چهار روز رفتم تشکیل شده بود
۸ هفته بری خوبه

من 7 هفته گی رفتم مشخص شد

هشت هفتگی

هشت هفته برو

هشت هفته

هشت هفته هم مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 ۶ ماهگی