سونو قلب از چند هفتگی بریم خوبه؟

۷ پاسخ

هفته هفتم هشتم برو

کسی می دونه این آزمایش خوبه یا ن؟

تصویر

کسی می دونه این آزمایش خوبه یا ن؟

تصویر

۷هفته۴یا۵روزبرو

۸ هفته برو زودتر بری اگه قلبش تشکیل نشده باشه باید بازم تکرار کنی

منم میخام برم ولی میگن ۸هفته برو موندم چیکار کنم

شش هفته برو

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان ائلمان و فرهان مامان ائلمان و فرهان ۳ ماهگی
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته دوازدهم بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سیزدهم بارداری