۹ پاسخ

۸ هفته

من واسه تشکیل قلب ۷هتفه ۳روز بودم رفتم

هست برو‌ک قلبش تشکیل بشه شیر حتما بخور روزی ی لیوان بادام درختی ده تا موزم یکی

من ک ۵هفته بودم رفتم

8هفته و چند روز ک شدی

هشت هفتت که کامل شد برو

۸ هفته البته اگردردولکه بینی وخونریزی نداشته باشی

اولی رو دکتر من تو ۴ هفته داد دومی بهتره ۷ الی ۸ هفته باشه واسه دیدن قلب

۸هفته

سوال های مرتبط

مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته چهاردهم بارداری