چند هفتگی خوبه بریم ان تی؟؟

۶ پاسخ

12هفتگی

۱۲هفته و۳روز بهترینه

واسه من ۱۲هفته و ۲روز زده

۱۲ هفته و چند روز

من دیروز رفتم ۱۲ هفته و دوروز بودم

🎀 دنیای نرمی و رنگ‌ها با هنر بافتنی! 🧶
🧸 عروسک‌های بامزه و خاص
👜 کیف‌های دست‌ساز شیک و منحصر‌به‌فرد
🧢 کلاه‌های گرم و فانتزی
🧦 پاپوش‌های نرم و دلبرانه

همه چی با عشق بافته شده، مخصوص شما که خاص‌پسندین 🌈

🎁 امکان سفارش در رنگ و مدل دلخواه
📦 ارسال به سراسر کشور

همین حالا عضو شو و با دنیای نرمی و زیبایی همراه شو! ایتا:@noghrebaft
اینستاگرام:honarkade.noghre

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم 👶🎀💕 مامان دخترم 👶🎀💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۶ ماهگی
مامان ریماس مامان ریماس هفته سی‌ودوم بارداری