خانوما ان تی و آنومالی رو چند هفتگی باید رفت ؟؟؟

۱۰ پاسخ

من انتی رو ۱۲هفته و ۳ روز رفتم
آنومالی هم ۱۷هفته و ۶ روز بودم

از 12 هفته و 3 روز تا 13 هفته وقت دارین

انتی رو از ۱۱هفته تا ۱۳هفته وقت داری بدی .
انومالی هم ۱۸تا ۱۹هفته

ان تی از ۱۱ تا ۱۳ هفته
آنومالی از ۱۸ تا ۲۱هفته

من 12 و دو روز رفتم انتی
18هفته و 5 روز رفتم آنومالی

۱۲ هفته و ۳ روز Nt
18 هفته و ۳ روز آنومالی
بهترین حالتاشه

اگه جای خوب میخای بری باید زودتر نوبت بگیری از الانا بهش فکر کن

من با ۱۲هفته و۶روز نوبت گرفتم

ان تی دوازده هفته و آنومالی ۱۷ هفته

دوازده هفته سه روز بهتره میگن

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته چهاردهم بارداری