سلام خانوما سونو ان تی دقیقا چند هفته باید رفت؟؟

۱۰ پاسخ

عزیزم من ۱۵هفته چهارروزبودگفت دخترهرچی دیرتربری بهتره دکترم گفت

از۱۱تا۱۳هفته وقت هس ولی ۱۲هفته بهترین موقعشه

۱۲ هفته و ۳ روز

۱۲هفته به بعد برو دکتر به من اینطوری گفت

12 هفته و 2 یا 3 روز بهترین زمان

۱۲ هفته

بهترین زمان ۱۲ هفته و ۲،۳ روز هست

از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته هستش ولی میگن ۱۲ هفته گلدن تایمش هست ک بهتره ۱۲ هفته بری عزیزم باز هرچی دکترت بگه❤

از ۱۱ هفته ب بعد میتونی بری

دوازده هفته

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۷ ماهگی
مامان دخملی وپیسر مامان دخملی وپیسر ۶ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته نوزدهم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا خانوم😍😍 مامان نورا خانوم😍😍 ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری