سونو ان تی دقیقا چند هفته رفتید؟؟

۱۵ پاسخ

من دوازده هفته و پنج روز

من ۱۲ و دو روز رفتم سونو گفت صد درصد پسره درست در اومد
پیش اقاجانی سونو تسنیم عطاران

من 11 هفته و 6 روز

نه میگن اشعه سنو در اون حدی نیس خدایی نکرده ب جنین آسیب بزنه اگ داشت انجام نمی‌دادن قطعا

۱۱هفته

دکترم خودش هر ماه ک میرم برا چکاپ اینا سنوم می‌کنه تو سنو گفت

۱۲هفته کامل احتمال دختر داد

آنومالی میگن بهترین زمانش هجده هفته هنوز نرفتم ولی سنو پانزده هفته گفت پسره انتی بهم گفت احتمالا پسره

12هفته و 5روز. رفتم

۱۲هفته و ۶روز رفتم
سعی کن‌زودتر بری

۱۱ وهفته ۴روز

12 هفته و 1روز رفتم

۱۲ هفته

۱۲ هفته پر شد میتونی بری

12هفته و 6روز

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان جان دل مامان جان دل روزهای ابتدایی تولد
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌وهشتم بارداری