دوازده هفته دکتر میگه
دکتر بری باید مشخص کنه که کی بری، برا من فردا 12هفته و5 میشم میرم ان تی
من ۱۲هفته و ۲ روز رفتم
۱۲ هفته و ۳ روز بهترین زمانشه
سلام خانما ...
یه گروه داریم تو روبیکا مخصوص مامانا
@Mary_moh
هرکی مایله به ایدیم تو روبیکا پیام بده
اقدام .بارداری . زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.