من کی برم سونو برا قلب بچه یعنی چند هفتگی خوبه

۸ پاسخ

از ۷هفته میتونی بری
ایشاا که صحیح و سلامت باشه

۷ هفته ابجی

من چون عجله داشتم ٦هفته و يك روز رفتم خداروشكر اتشكليل شده بود ولي چون خيلي زود رفتم ضربانش ١١٥بود گفت ١٠روز ديگه هم بيا

من ۷ هفته ۵ روز میخام برم

۸هفته ودو سه روز برو

۸ هفتگی

8هفته بهترین وقته

من ۸هفته و روز نوبت گرفتم بچه ها اینجا گفتن خوبه

سوال های مرتبط

مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی