۱۲ پاسخ

شش تا نه هفته وقت داری

من۱۰هفتمه نشد برم هفته پیش این هفته انشالله میرم

بین ۷ تا ۹ هفته

جریان اینه که میفرستنت یه دور سنو که از اینکه داخل رحم یا خارج رحم باشه مطمعن بشن و سنو تشکیل ساک ولی برای قلب باید ۷هفته بری

بهتره ۸بع بعد بری

آخرای ۶ یا ۷ هم نشون میده

من خودم هفته ۱۰ رفتم

۸هفته

هفته نهم

۸ هفته برو عزیزم

۸ هفته

۸هفته برو

سوال های مرتبط

مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۲ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری
مامان تودلی 💙 مامان تودلی 💙 هفته هفدهم بارداری