سلام سونوی تشکیل قلب رو هفته چندم باید انجام بدیم؟

۷ پاسخ

۸ هفته

هشت هفته بهترین زمانه

هشت هفته به بالا برو عزیزم

۶ تا ۸

معمولا میگن 8ولی من 6هفته و 5روز رفتم قلبش دیده میشد

۸هفته

۷‌تا ۹ میگن با سونو نشون میده

سوال های مرتبط

مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته ششم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری