سلام عزیزان❤️
هفته چندم باید سونو بدیم واسه تشکیل شدن قلب بچه؟

۱۱ پاسخ

هشتم

هشت خوبه

اخرای ۷ خوبه

بزار هفته ۷ ک پر شد شدی ۷ هفته و ۲ روز اینا برو

از ۷ ب بعد

۸ هفته عالیه

هفت هفته

هفته 7

۷ تا ۸ ترجیحا

سلام عزیزم ۷ هفته برو

۷/۸خوبه

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری