۹ پاسخ

سلام من ۶هفته و۵,روز رفتم تشکیل شده بود

من دکترم گفت که این ۱۸ اوم برو حتما

۸ هفته من رفتم
زودتر نرو چون قل از اخر شیش هفته تشکیل میشه تازه و قشنگ نمیشه صداشو شنید و شاید باعث نگرانیت بشه .
همون ۸ هفته برو ک کامل بتونی صداشو بشنوی

بزار هشت هفته تموم شد برو گهواره چند روز بیشتر نشون میده

من الان ۶ هفته و ۵ روزه گفتم پس فردا میرم یعنی میرم تو ۸ هفته برای تشکیل قلب

7هفته و5روز رفتم گفت 6هفته و1روزی 15روز بعدش رفتم گفت 6هفته و2روزی💔

من 6هفته و چند روز بودم رفتم ک تشکیل شده بود

میگن هفته ۸کامل بشه بعد برو راحت صدای قلبش رو بشنویی

من ۶ رفتم فقط ساک و زرده رو دید اینقدرم ترسوندنم بیشعورا گفتم اشتباه کردم ک اصلا اومدم باید ۲هفته هم صبر میکردم

سوال های مرتبط

مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۲ ماهگی
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی🤰🏻❤️ مامان فسقلی🤰🏻❤️ هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری